گلدان اریکا

سرزندگی شرقی


گیاه اریکا که گونه‌ای از نخل‌ها است گیاهی بومی از شرق آسیا است. ظاهر گیاه اریکا شباهت زیادی به شاخه‌های جوان بامبو دارد و یادآور فیلم‌ها و کارتون‌های آسیایی است. این گیاه سایه دوست، با رنگ جذاب سبز روشن و برگ‌های تیز و بلند خود حال و هوای آسیایی داشته و جلوه زیبایی به محیط کار و منزل شما ببخشد و زندگی و دوستی با طبیعت را در اطراف شما به جریان بیندازد. این نخل بسیار مقاوم بوده و تحمل زیادی در شرایط دشوار دارد. همین دلیل باعث شده تا در گروه بادوام‌ترین گیاهان اپارتمانی قرار گیرد. از آنجایی که برگ‌های کمانی و قوس‌دار تراکم بیشتری دارند و رو به بالا ایستاده‌اند، می‌توانید آن را در خانه یا دفتر کارتان قرار دهید و از زیبایی منحصر به فرد آن لدت ببرید. 

 

 

قیمت:

۸۱۳,۰۰۰

تومان

قیمت ارزی
هزینه ارسال سفارش برای خرید های بالاتر از ۳۵۰,۰۰۰ تومان رایگان می باشد.
امکان ثبت سفارش و خرید در حال حاضر تنها برای شهر تهران امکان پذیر می باشد.
گل های ما بر مبنای سفارش، هر روز صبح از مزرعه چیده می شوند، بنابراین اگر تمایل دارید سفارش خود را همان روز دریافت کنید می بایست قبل از ساعت ۷:۰۰ صبح سفارش خود را ثبت کنید. در ضمن زمان تحویل سفارش از ساعت ۱۱:۰۰ صبح می باشد.

توضیحات بیشتر:

نور:

گیاه اریکا به نور زیادی احتیاج دارد، اما در شرایط سایه هم مقاوم است. البته اگر دوست دارید گیاه رشد بهتری داشته باشد آن را در مکانی پٌر نور مثل پشت پنجره‌های جنوبی که نور زیادی دریافت می‌کنند، قرار دهید.

خاک:

گیاه به خاک سبک و غنی با واکنش کمی اسیدی نیاز دارد. به این منظور کمی تفاله چای به خاک اضافه کنید تا آن را اسیدی کنید. فراموش نکنید که قرار دادن سنگ زینتی رنگی روی سطح، می‌تواند باعث ورود املاح به خاک شده و برگ‌ها را خشک کند.

دما:

از آنجایی که اریکا بومی مناطق گر‌‌مسیر است، دمای بین ۱۵ تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد برایش مطلوب است. باید توجه داشت دمای زیاد موجب افتادگی برگ‌های گیاه و یا سوختن و قهوه‌ای شدن نوک برگ‌ها خواهد شد. همچنین اریکا را در فصل زمستان درون ساختمان قرار دهید.

 آب:

این گیاه به هفته‌ای دوبار آبیاری احتیاج دارد. بنابراین سعی کنید خاک گلدان همیشه مرطوب باشد. البته از آنجایی که اریکا تحمل سردی را ندارد، آبیاری در فصل زمستان باید کمتر انجام شود