خرید گلدان ژربرا

صرفه جویی در زمان | قدرت انتخاب آگاهانه | ضمانت بازگشت | ارسال شایسته | حمل رایگان


زمین، زیبایی خود را مدیون طبیعت رنگ رنگیست که خداوند بدان هدیه کرده است. رنگی که از شکوفه‌ها و گل‌های چشم نواز سرچشمه ‌می‌گیرد. گاهی به سختی و ناملایمات زندگی چشم بپوشید و آغوش خود را به روی طبیعت بگشایید. مادر طبیعت و گل‌ها، این فرزندان بی همتا، شما را در دامان خود از رنج و غم ‌می‌رهانند و شرایطتان را در حد توان بهبود ‌می‌بخشند. 
ژربرا یکی از همین فرزندان خوشروست. ژربرا نه تنها چهره ای دلفریب دارد، که شادترین گل‌هاست. گلی که در آفریقای جنوبی متولد شد و به قدری جذاب بود که به سومین گل مشهور جهان پس از رز و میخک تبدیل شد. شاید برایتان سوال شده باشد که با این همه جذابیت، گل ژربرا نماد چیست؟ ژربرا نماد شادی و رهایی از غم است و ‌می‌تواند هدیه ای دلچسب برای افرادی باشد که در مشقت و مشکل به سر‌می‌برند. همچنین ژربرا را نماد فرزندان ‌می‌دانند. از همین رو ‌می‌توان ژربرای سفید را به مادرانی که تازه فارغ شده اند و یا انتظار تولد فرزندی را ‌می‌کشند هدیه داد.
ژربرا در رنگ‌های متعددی چون زرد، نارنجی، سفید، بنفش و طیف قرمز پرورش داده ‌می‌شود. ژربرای زرد شادی و هیجان را به ارمغان ‌می‌آورد و ژربرای نارنجی نور را. در فضاهای تاریک محل کار و منزل خود از ژربرای نارنجی کمک بگیرید. ژربرای قرمز نیز مانند هر گل سرخ دیگری از عشق ‌می‌گوید.
 

این گل انتخاب محبوب نوعروسان است. ژربرا گل بسیار حساس و زیبایی است و یکی از پرکاربرد ترین گل های گلیتال است. در خانه ها و ادارات و فضاهای اجتماعی ژربرای پربرگ از محبوبیت قابل قبولی برخوردار است. این گل با برگ های شمشیری اش جز پنج گل پرفروش، هم در لیست ما و هم در جدول های بین المللی است. از ژربرا به عنوان گل باغچه ای هم استفاده می شود  اما گلدان آن به شرط نگهداری مناسب می تواند گوشه ای از فضای زندگی شما یا مخاطبان شما را خاص تر کند. این گل برای هدیه مطلوب و تحسین برانگیز است.

در صورتی که قصد خرید ژربرا دارید، پس از مطالعه مقاله‌ی با ژربرا بیشتر آشنا شویم، با تمام معانی و نمادهای آن آشنا شوید و از قدرت انتخاب آگاهانه‌ای که گلیتال در اختیارتان گذاشته است بهره بگیرید. پس از انتخاب گل مناسب موقعیت خود، با خرید آنلاین گل ژربرا از فروشگاه اینترنتی گلیتال، پیوندی ناگسستنی با شادی ببندید.

قیمت:

۱۶۷,۰۰۰

تومان

قیمت ارزی
تمام کالاهای این محصول تمام شده است
هزینه ارسال سفارش برای خرید های بالاتر از ۳۵۰,۰۰۰ تومان رایگان می باشد.
امکان ثبت سفارش و خرید در حال حاضر تنها برای شهر تهران امکان پذیر می باشد.
گل های ما بر مبنای سفارش، هر روز صبح از مزرعه چیده می شوند، بنابراین اگر تمایل دارید سفارش خود را همان روز دریافت کنید می بایست قبل از ساعت ۷:۰۰ صبح سفارش خود را ثبت کنید. در ضمن زمان تحویل سفارش از ساعت ۱۱:۰۰ صبح می باشد.

توضیحات بیشتر:

طریقه نگهداری:

نگهداری از گل ژربرا بسیار ساده خواهد بود. نورآفتاب صبحگاهی مطلوب ژربراست. مطمئن شوید که گیاه از نورآفتاب در هنگام بعداز ظهر کاملا محافظت شود. البته او تحمل بسیار خوبی در برابر هوای خنک دارد. زمانی که در سطح خاک احساس خشکی کردید این گیاه را به اندازه کافی آبیاری کنید و اجازه دهید آب کاملا جذب آن شود، قبل از اینکه آن را در داخل زیرگلدانی قراردهید، تا از زیر آن آب چکه نکند. البته ممکن است این گیاه در خاک خیس زودتر خراب شود. هنگامی که آن را آب می دهید مراقب باشید تا برگ‌های آن به طور کامل خشک باشد.

ویژگی ها:

ویژگی مشخصات
گیاه ژربرا زرد- سفید- قرمز- نارنجی- صورتی
گلدان سفالی سفید- مشکی