خرید بسته گل آلسترومریا و رز آمستردام

بسته گل آمستردام شامل گل رز و آلسترومریا


گاهی در دکوراسیون میز کار خود، هر چقدر هم آن را زیبا چیده باشید، جای خالی چیزی را حس می‌کنید و بارها وسایل را جا به جا می‌کنید، تزیینات مختلف روی میز می‌گذارید و خیلی کارهای دیگر اما مشکل حل نمی‌شود. گلیتال برای چنین مواقعی راه حلی دارد، بسته گل اشتراکی رز و آلسترومریا برای چنین مواقعی طراحی شده است. رز، نماد عشق و محبت است و آلسترومریا، نماد دوستی‌های پایدار. گل آراهای گلیتال با کنار هم قرار دادن این دو گل زیبا، بسته گلی فوق العاده برای گلدان‌های خالی شما آماده کرده اند. همراهی آلسترومریا با رز در این سرویس گل اشتراکی، محبت دوستانه را یادآور می‌شود و شما می‌توانید ضمن زیبا کردن محیط خود با آن، توجه و محبت اطرافیان خود را جلب کنید و با همکاران خود ارتباطی صمیمانه تر برقرار کنید. رزهای مورد استفاده در این بسته از با کیفیت ترین مزارع و به صورت روزانه چیده می‌شوند و همراه ظاهر شگفت انگیز خود، بوی سرمست کننده نیز دارند.
با خرید اینترنتی گل رز و آلسترومریا برای خود و یا عزیزانتان، محیط اطراف را به گل مزین کنید و برای مدتی طولانی از این گل‌های بادوام استفاده کنید و با کمک گلیتال، ارتباطی دوباره با طبیعت برقرار کنید.
 

تمام کالاهای این محصول تمام شده است
هزینه ارسال برای گل های اشتراکی رایگان می باشد.
هزینه ارسال سفارش برای خرید های بالاتر از ۳۵۰,۰۰۰ تومان رایگان می باشد.
امکان ثبت سفارش و خرید در حال حاضر تنها برای شهر تهران امکان پذیر می باشد.
گل های ما بر مبنای سفارش، هر روز صبح از مزرعه چیده می شوند، بنابراین اگر تمایل دارید سفارش خود را همان روز دریافت کنید می بایست قبل از ساعت ۷:۰۰ صبح سفارش خود را ثبت کنید. در ضمن زمان تحویل سفارش از ساعت ۱۱:۰۰ صبح می باشد.

توضیحات بیشتر:

آلسترومریا را به دلیل شباهت زیاد به لیلیوم، لیلیوم مینیاتوری می‌نامند. این گل زیبا که محل گردهمایی غنچه های بی‌شمار است، نماد رفاقت است و انتخابی مناسب برای هدیه به دوستان به شمار می‌رود. گل رز، شکوه خوبی به این بسته آلسترومریا داده است. با سفارش آنلاین گل‌های زیبای این بسته، در کمترین زمان ممکن هدیه‌ای جذاب برای عزیزان خود تهیه کنید. گل‌های این بسته به صورت شکوفه به دست شما می‌رسند و می‌توانید چندین روز از زیبایی بی‌بدیل آن لذت ببرید.

چه گلی بهتر از رز می‌تواند در این شرایط انتخابی شایسته باشد؟ رز به تنهایی یادآور توجه و ارادت قلبیست و مجموعه ای با بیش از سی شاخه رز، نشان از توجه بی حد و اندازه شما به دیگران دارد. سبد رزیتا در قلب خود تعداد زیادی رز، بیشمار آلسترومریا و چند لیلیوم بسیار زیبا دارد. این سبد با توجه به ماهیت گل‌های خود، سبدی بسیار لوکس است و همیشه در ذهن مخاطب شما حک خواهد شد. گلیتال شرایط خرید اینترنتی این سبد را فراهم کرده است و این امکان را فراهم کرده که شما بتوانید در کمترین زمان سفارش خود را ثبت کنید و سبد گل رزیتا را به صورت آنلاین خرید کنید. گلیتال درست در زمان مورد نظر شما این سبد چشم نواز را به دست مخاطب خواهد رساند و با ارسالی شایسته، اعتبار نام و برند شما را به همگان یادآور خواهد شد.

رز پیام آور عشق زیبایی و شکوه است. این گل نام‌آشنا علاوه بر این که گلی بسیار نمادین است، ظاهری فوق العاده نیز دارد. در بسته گل اشتراکی آمستردام، آلسترومریا در کنار رز قرار گرفته است. آلسترومریا نماد دوستیست. این سبد گل را می‌توانید به بهترین رفیق زندگی خود یعنی همسرتان، در هر مناسبتی تقدیم کنید. یا می‌توانید از آن برای نشان دادن علاقه به دوستان خیلی نزدیک و یا خانواده خود بهره بگیرید.