خرید گل رز

خرید گل رز با رنگهای متنوع


35 میلیون سال پیش بود، زمین شکل و حال و هوای دیگری داشت که اولین رز متولد شد. شاید هیچ گلی نتواند پیام آور انواع بی شمار احساسات باشد اما رز این قدرت را داراست. رزها سخنوران قهاری هستند که احساسات شما را به بهترین شکل بازگو می‌کنند. رزها جز آشناترین و مشهورترین گل‌ها در جهانند و این شهرت باعث شده در تمامی فرهنگ‌ها برای هر رنگ و نوع آن تعریف و پیامی جداگانه در نظر گرفته شود. رز، نماد عشق بی‌وقفه، شرافت، ایمان، تعادل، اشتیاق، ذکاوت، تعلق خاطر، حساس بودن و زیبایی همیشگی است. 
رز، گل مناسب برای هدیه دادن به متولدین تیر و مرداد است. اما از آنجایی که این گل در همه فصول یافت می‌شود، می‌توان آن را به هر شخصی هدیه کرد. علی‌الخصوص اگر آن شخص دل از شما برده باشد و بابت این حس اطمینان دارید. در این هنگام بسته گل رز یک رنگ با تزیینی جذاب، انتخابی بسیار هوشمندانه است. اما اگر هنوز از حس خود مطمئن نیستید، بسته گل اشتراکی ونیز را انتخاب کنید.
 

قیمت: 0

قیمت ارزی
هزینه ارسال سفارش برای خرید های بالاتر از ۳۵۰,۰۰۰ تومان رایگان می باشد.
امکان ثبت سفارش و خرید در حال حاضر تنها برای شهر تهران امکان پذیر می باشد.
گل های ما بر مبنای سفارش، هر روز صبح از مزرعه چیده می شوند، بنابراین اگر تمایل دارید سفارش خود را همان روز دریافت کنید می بایست قبل از ساعت ۷:۰۰ صبح سفارش خود را ثبت کنید. در ضمن زمان تحویل سفارش از ساعت ۱۱:۰۰ صبح می باشد.

توضیحات بیشتر:

 شاید اگر از هر کسی بپرسید گل مورد علاقه او چیست، اولین گلی که نام می‌برد رز باشد. رز، نام آشناترین گل در سراسر جهان است و در هنر و ادبیات از دیرباز حضوری پررنگ داشته است. این گل زیبا نماد عشق ابدی، وفاداری، ستایش، زیبایی و شکوه است. گل بی‌رقیب ولنتاین یا جشن عشاق که در بسیاری از دسته‌های گل و انواع سبد گل رخ‌نمایی می‌کند و شکوه را به هر مجموعه‌ای می‌بخشد. اولین مخاطب این گل می‌تواند عشق شما باشد. سپس می‌توانید آن را به اعضای خانواده و عزیزان خود تقدیم کنید در هدیه کردن رز، علی الخصوص رز سرخ به همکاران و دوستان محتاط باشید و از پیش در مورد مفهوم آن مطالعه کنید.