خرید بسته گل رز ونیز

بسته گل ونیز شامل گل رز مینیاتوری


اگر خجالتی هستید، بگذارید گل‌ها به جای شما سخن بگویند. در میان گل‌ها چه گلی سخنورتر از رز؟ هر رز با هر رنگ و اندازه، راز متفاوتی در دل خود نهفته دارد و وقتی رزها کنار هم جمع می‌شوند، مجموعه‌ای از احساسات را بیان می‌کنند. ترکیب رزهای متعدد یعنی "هنوز به عمیق ترین احساساتم واقف نیستم اما می‌دانم آنقدر دوستت دارم که برایت رز میفرستم!"
اگر در زندگی شما هم شخصی وجود دارد که بخواهید بی هیچ بهانه‌ای برایش گل بفرستید، در انتخاب این بسته گل اشتراکی درنگ نکنید و اجازه دهید دختران زیباروی رز در کنار مادرانشان سفیر پیام شما باشند.
 

تمام کالاهای این محصول تمام شده است
هزینه ارسال برای گل های اشتراکی رایگان می باشد.
هزینه ارسال سفارش برای خرید های بالاتر از ۳۵۰,۰۰۰ تومان رایگان می باشد.
امکان ثبت سفارش و خرید در حال حاضر تنها برای شهر تهران امکان پذیر می باشد.
گل های ما بر مبنای سفارش، هر روز صبح از مزرعه چیده می شوند، بنابراین اگر تمایل دارید سفارش خود را همان روز دریافت کنید می بایست قبل از ساعت ۷:۰۰ صبح سفارش خود را ثبت کنید. در ضمن زمان تحویل سفارش از ساعت ۱۱:۰۰ صبح می باشد.

توضیحات بیشتر:

رز مینیاتوری از لحاظ معنا و مفهوم درست مثل رز معمولی است. به همان شکل نماد عشق، وفاداری، شکوه و زیباییست و به همان اندازه چشم‌نواز است. البته عمر رز مینیاتوری از رز معمولی بیشتر است. ترکیب دو نوع رز یا دو رنگ رز در بسته گل اشتراکی ونیز، زیبایی آن را دو چندان کرده است. می‌توانید این گل زیبا را برای هر کسی که در زندگی شما جایگاه ویژه‌ای دارد، بخرید.