خرید فیلودندرون برگ انجیری

هدیه ای به سبزی بهار


گیاه فیلودندرون برگ انجیری گلدان آپارتمانی شیک و مناسب برای منازل، هتل ها و دفاتر و شرکت ها می‌باشد. گیاهی با نگهداری ساده و انطباق پذیر که تغییرات درجه حرارت را به راحتی می‌پذیرند. این گیاه با برگ های بزرگ و سبز رنگ می تواند رنگ و بویی تازه به منزل شما ببخشد و طراوت را به محیط کار و زندگی شما دعوت کند. فیلودندرون برگ های زیادی دارد که به صورت انبود رشد می کنند. این گیاه رشد طولی زیادی ندارد ودر عوض در شرایط مناسب تعداد برگ های آن زیاد می شود و گلدان شما انبوه از برگ های سبز می شود. مراقبت از برگ انجیری پیچیده نیست و با مطالعه روش نگهداری فیلودندرون برگ انجیری در گل پدیا می توانید گیاهی سالم و سرحال داشته باشید. 

قیمت:

۷۴۷,۰۰۰

تومان

قیمت ارزی
هزینه ارسال سفارش برای خرید های بالاتر از ۳۵۰,۰۰۰ تومان رایگان می باشد.
امکان ثبت سفارش و خرید در حال حاضر تنها برای شهر تهران امکان پذیر می باشد.
گل های ما بر مبنای سفارش، هر روز صبح از مزرعه چیده می شوند، بنابراین اگر تمایل دارید سفارش خود را همان روز دریافت کنید می بایست قبل از ساعت ۷:۰۰ صبح سفارش خود را ثبت کنید. در ضمن زمان تحویل سفارش از ساعت ۱۱:۰۰ صبح می باشد.

توضیحات بیشتر:

رنگ جذاب و ظاهر چرمی مانند برگ های برگ انجیری باعث شده تا در طراحی دسته گل ها و سبدهای گل جایگاه ویژه ای داشته باشد. این گیاه زیبا باعث تهویه هوا می شود و به محیط اطراف شما طراوت و زیبایی می بخشد. 

فیلدودندرون برگ انجیری را می توانید به هرکس که دوستش دارید و علاقمند به نگهداری از گیاهان آپارتمانیست هدیه کنید. نیازی نیست مناسبت خاصی در پیش باشد. با این هدیه توجه خود را به آن ها نشان می دهید. نگهداری از فیلودندرون بسیار ساده است و با صرف کمترین توجه و زمان، رشد می کند و جلوه بی نظیری به منزل و محیط کار شما ببخشد. 

 

ویژگی ها:

ویژگی مشخصات
آب یک روز در میان
نور پشت پنجره جنوبی
دما 10 تا 30 درجه سانتیگراد