خرید گلدان پتوس

هدیه‌ای برای آنها که دوستشان دارید


یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین گل‌های آپارتمانی تمام جهان پتوس است. این دلربای فوق‌العاده خود را به هر مکانی تطبیق می‌دهد. پیتوس، مسلما یکی از ساده ترین گیاهان آپارتمانی است. این گیاه، نگهداری آسانی دارد و از گیاهان مقاوم محسوب می‌شود. اگر شما از دسته افرادی هستید که گیاهتان همیشه خراب می‌شود، بهتر است که پتوس را امتحان کنید. پتوس یک گیاه مناسب برای مبتدی‌ها محسوب می‌شود. پس بهتر است نگهداری این گیاه زیبا را تجربه کنید. پتوس، از گیاهانِ رونده محسوب می‌شود؛ یعنی بعد از بلند شدن ساقه‌ها و رویش برگ‌های زیاد، می‌توانید یک مسیر را برای پتوس خود مشخص کنید. با این کار، گیاه شما در مسیر مورد علاقه شما رشد می‌کند و فضا را زینت می‌دهد.

قیمت:

۵۳۷,۰۰۰

تومان

قیمت ارزی
هزینه ارسال سفارش برای خرید های بالاتر از ۳۵۰,۰۰۰ تومان رایگان می باشد.
امکان ثبت سفارش و خرید در حال حاضر تنها برای شهر تهران امکان پذیر می باشد.
گل های ما بر مبنای سفارش، هر روز صبح از مزرعه چیده می شوند، بنابراین اگر تمایل دارید سفارش خود را همان روز دریافت کنید می بایست قبل از ساعت ۷:۰۰ صبح سفارش خود را ثبت کنید. در ضمن زمان تحویل سفارش از ساعت ۱۱:۰۰ صبح می باشد.

توضیحات بیشتر:

 پتوس ها معمولا گلدان کوچک را به گلدان بزرگتر ترجیح می دهد و حجم ریشه‌ها مشخص کننده زمان تعویض گلدان و یا تغییر بستر گیاه از آب به خاک است. برای تمیز کردن برگ های پوتوس می توانید از یک پارچه معمولی و یا اسفنج معمولی استفاده کنید، توجه داشته باشید که حتما این کار را به آرامش هر چه بیشتر انجام دهید تا به برگ ها آسیبی وارد نشود. آپارتمان نشینی و زندگی پر مشغله در خانه های نسبتا کم نور، گیاهان مقاوم و مخصوص به خود را هم می خواهد و پیتوس بهترین و ذر عین حال یکی از زیباترین‌ها در میان گیاهان آپارتمانی است.

ویژگی ها:

ویژگی مشخصات
نور کم نور
آبیاری 7-10 روز
رطوبت 2-3 روز یکبار غبارپاشی
دما 16-25 درجه