خرید گلدان شیپوری

صرفه جویی در زمان | قدرت انتخاب آگاهانه | ضمانت بازگشت | ارسال شایسته | حمل رایگان


هنوز نمیتوان به درستی گفت شیپوری یک گل شاخه بریده زیباست یا یک گیاه گلدانی تماشایی. هر دو قالب شیپوری طرفداران بسیاری دارد. گل های رنگارنگ شیپوری با برگ های کشیده خوش قامت، حس پویایی و شادی بسیاری را در بیننده بوجود می آورد. این گیاه در زادگاه خودش، جنوب آفریقا، گیاهی همیشه سبز است و در زمین های باتلاقی رشد می کند؛ و در نواحی سردتر، گیاهی خزان کننده است. بواسطه ساقه های زیرزمینی که شیپوری دارد خود را  به عنوان گیاهی چند ساله و عمر کننده معرفی کرده است. شیپوری حالتی عمومی دارد و هم دردسته گل نوعروسان پیدا می شود و هم در گلدان های لب پنجره. گلدان شیپوری را می‌توانید از فروشگاه آنلاین گل گلیتال خریداری نمایید.

در حال حاضر خارج از فصل می باشد
هزینه ارسال سفارش برای خرید های بالاتر از ۳۵۰,۰۰۰ تومان رایگان می باشد.
امکان ثبت سفارش و خرید در حال حاضر تنها برای شهر تهران امکان پذیر می باشد.
گل های ما بر مبنای سفارش، هر روز صبح از مزرعه چیده می شوند، بنابراین اگر تمایل دارید سفارش خود را همان روز دریافت کنید می بایست قبل از ساعت ۷:۰۰ صبح سفارش خود را ثبت کنید. در ضمن زمان تحویل سفارش از ساعت ۱۱:۰۰ صبح می باشد.

توضیحات بیشتر:

طریقه نگهداری:

برای گلدهی به مکانی روشن با حداقل ۶ ساعت نور مستقیم آفتاب نیاز دارد. در مناطق گرم بهتر است در طی فصل تابستان از آفتاب بعد از ظهر حفاظت شود. در صورت نگه داری این گیاه در آپارتمان، آن را در محلی روشن قرار دهید. آبیاری نامناسب گیاه در طی فصل رشد، از جمله دلایل عدم گلدهی و باز نشدن غنچه های گل است. گیاه شیپوری در صورت دریافت آب به شکل مداوم رشد می کند اما در صورت وجود مقطعی کم آبی برگهای خود را از دست می دهد و در واقع به دوران استراحت خود فرو می رود اما از بین نمی رود. در طی دوران استراحت که گیاه برگهای خود را نیز از دست می دهد خاک گلدان را فقط باید در حدی که کاملا خشک نشود آبیاری کرد.

ویژگی ها:

ویژگی مشخصات
گل شیپوری بنفش- صورتی- سفید
گلدان سفالی سفید- مشکی