خرید گلدان حسن یوسف

صرفه جویی در زمان | قدرت انتخاب آگاهانه | ضمانت بازگشت | ارسال شایسته | حمل رایگان


گیاه خوشرنگ و خوش نقشی که انسان را به یاد حیاط دلربا و با صفای مادربزرگ ها می اندازد. حسن یوسف گیاه ارزشمندی است و با شکل خاص برگ هایش مانند یک فیلتر ناب عمل می کند. این گیاه صبور یکی از محبوب ترین گل های آپارتمانی در سراسر جهان است. تنوع رنگدانه موجود در برگ های حسن یوسف منبع سرشاری از انرژی را در خود نگهداری می کنند. برای خرید اینترنتی گلدان حسن یوسف به فروشگاه اینترنتی گل گلیتال مراجعه نمایید.

قیمت:

۱۵۷,۰۰۰

تومان

قیمت ارزی
تمام کالاهای این محصول تمام شده است
هزینه ارسال سفارش برای خرید های بالاتر از ۳۵۰,۰۰۰ تومان رایگان می باشد.
امکان ثبت سفارش و خرید در حال حاضر تنها برای شهر تهران امکان پذیر می باشد.
گل های ما بر مبنای سفارش، هر روز صبح از مزرعه چیده می شوند، بنابراین اگر تمایل دارید سفارش خود را همان روز دریافت کنید می بایست قبل از ساعت ۷:۰۰ صبح سفارش خود را ثبت کنید. در ضمن زمان تحویل سفارش از ساعت ۱۱:۰۰ صبح می باشد.

توضیحات بیشتر:

طریقه نگهداری:

خاک گلدان حسن یوسف باید همیشه مرطوب باشد. به محض خشک شدن خاک باید آن را آبیاری کنید. البته در فصل زمستان بهتر است دفعات آبیاری کاهش پیدا کند. چنانچه آب محل زندگی شما دارای املاح فراوان و سنگین می باشد بهتر است آب جوشیده و سبک استفاده کنید. یکی از نشانه های رایج اینکه حسن یوسف شما تشنه است بیحال شدن برگ هایش می باشد. البته آبیاری بیش از اندازه باعث سیاه شدن ساقه و پژمرده شدن حسن یوسف می شود. حسن یوسف به رطوبت متوسط نیاز دارد. می توانید با قرار دادن ظرف آبی در اطراف گلدان و یا اسپری آب از فاصله 30 سانتی متر و به مقدار خیلی کم رطوبت مورد نیازش را تامین کنید. در نور زیاد و سایه کم رشد نمی کند، نور مستقیم باعث کم رنگ شدن برگ ها میشود و نور کم هم باعث زرد شدن و عدم سبز شدن برگ ها میشود. در فصل رشد دو هفته یکبار با کود های مناسب گلدانتان را تغذیه کنید. این گیاه به هوای خشک نیاز دارد و بهترین دما  18 درجه می باشد.

 

ویژگی ها:

ویژگی مشخصات
گیاه گل حسن یوسف قرمز-سفید-زرد-قهوه ای
گلدان سفالی سیاه-مشکی