خرید گلدان بنفشه آفریقایی

صرفه جویی در زمان | قدرت انتخاب آگاهانه | ضمانت بازگشت | ارسال شایسته | حمل رایگان


اکثر کسانی که بنفشه آفریقایی دارند کم کم تبدیل به کلکسیونر می شوند. بنفشه آفریقایی بقدری زیبا و دوست داشتنی است که باعث می‌شودی تعداد زیادی از آنرا بخرید و حتی دایم اقدام به تکثیر آن نمایید. دیری نمیگذرد که متوجه خواهید شد شما دارای کلکسیونی زیبا از این گیاه می باشید .
همانطور که در بالا بیان شد موطن بنفشه آفریقایی و محل کشف آن در تانزانیا و بخش شرقی آفریقا بوده است که توسط یک نظامی آلمانی شناسایی شده و به همین دلیل نام دیگر آن سنت پاول نیز میباشد. شما می‌توانید گل بنفشه آفریقایی را به صورت آنلاین از گلیتال خریداری نمایید.

قیمت:

۸۹,۰۰۰

تومان

قیمت ارزی
تمام کالاهای این محصول تمام شده است
هزینه ارسال سفارش برای خرید های بالاتر از ۳۵۰,۰۰۰ تومان رایگان می باشد.
امکان ثبت سفارش و خرید در حال حاضر تنها برای شهر تهران امکان پذیر می باشد.
گل های ما بر مبنای سفارش، هر روز صبح از مزرعه چیده می شوند، بنابراین اگر تمایل دارید سفارش خود را همان روز دریافت کنید می بایست قبل از ساعت ۷:۰۰ صبح سفارش خود را ثبت کنید. در ضمن زمان تحویل سفارش از ساعت ۱۱:۰۰ صبح می باشد.

توضیحات بیشتر:

روش نگهداری:

درنور نسبتا کم، به خوبی رشد میکند و برای گلدهی نیاز به شدت نور بیشتر دارد. بنفشه آفریقایی از معدود گیاهانی است که زیر نور مصنوعی لامپ ها نیز به خوبی نور طبیعی رشد و نمو می کند. همواره برگ های آن را تمیز نگهداریم. دمای مناسب بنفشه آفریقایی 18 تا 26 درجه سانتی گراد است. محیط کشت بنفشه باید مرطوب باشد ولی در حالت غرقاب قرار نگیرد. زیر گلدانی را پر آب کرده و بگذارید گیاه آب را به بالا بکشاند و آبیاری از بالا برای گیاه مناسب نیست. این گیاه سالی یکبار به تعویض خاک نیاز دارد. در هوای سرد گیاه را به محل گرمتری باید ببرید زیرا برگ های آن پژمرده و خم میشوند. بنفشه آفریقایی نسبت به آب زیاد حساس است و دچار پوسیدگی میشود. تکثیر بنفشه آفریقایی با قلمه زدن چند برگ در خاک است و روی گلدان یک پلاستیک بی رنگ قرار دهید تا گیاه عرق کند و به رشد خود ادامه دهد یا برگ را درون آب قرار دهید تا ریشه بزند.

ویژگی ها:

ویژگی مشخصات
گیاه بنفشه آفریقایی سفید- بنفش- بنفش تیره- صورتی- سفید بنفش-آبی-قرمز
گلدان سفالی سفید- مشکی