خرید سبد گل هوراشیو

یک بغل ستایش و لطافت


گل‌های رز در هر قابی قراربگیرند آرایه‌ای از رمنس و دلربایی را القا می‌کند. رز صورتی تنوع زیادی دارد و اغلب برای اظهار احساسات ملایم مانند شادی و قدردانی به کار می رود. شکوفه های صورتی کمرنگ آن نشانه لطافت و معصومیت است. شکوفه های صورتی پررنگ، سپاسگزاری و قدردانی قلبی را نشان می دهد و بر وقار، نجابت و برازندگی دلالت دارد. این سبد با تزیینات گیاهی و بافت پارچه‌ای اثری با نمک و روستیک را خلق کرده است. که بسیار برای مناسبت‌هایی مانند تولد و سالگردها وهمچنین قرارهای دوستانه شایسته است. گل لیسینتوس به صورت کلی نماد تشکر و قدردانی است و در گذشته پیام آور محبت بوده است، به همین دلیل از این گل برای هدیه به معشوق و قدردانی از او هم استفاده می کنند اما هر رنگ این گل معنی خاصی با خود دارد.

قیمت:

۶۳۷,۰۰۰

تومان

قیمت ارزی
هزینه ارسال سفارش برای خرید های بالاتر از ۳۵۰,۰۰۰ تومان رایگان می باشد.
امکان ثبت سفارش و خرید در حال حاضر تنها برای شهر تهران امکان پذیر می باشد.
گل های ما بر مبنای سفارش، هر روز صبح از مزرعه چیده می شوند، بنابراین اگر تمایل دارید سفارش خود را همان روز دریافت کنید می بایست قبل از ساعت ۷:۰۰ صبح سفارش خود را ثبت کنید. در ضمن زمان تحویل سفارش از ساعت ۱۱:۰۰ صبح می باشد.

توضیحات بیشتر:

چیزی دردنیا به زیبایی و ظرافت رزهای تازه وجود ندارد. گلهای رز، احتمالا مشهور ترین و محبوب ترین گل ها در کل امپراتوری گیاه شناسی هستند که در سبد گل هوراشیو دو نوع آن یعنی رز هلندی و مینیاتوری دیده می‌شود. هوراشیو نام یک شخصیت در نمایشنامه هملت شکسیپر است و نماد دوستی، عقلانیت و پایمردی در رفاقت است.

ویژگی ها:

ویژگی مشخصات
رز 3 شاخه
لیسینتوس 1 بسته
کالانگوا 2 خوشه
برگ ابری 2 خوشه
عروس هلندی 1 خوشه