خرید سبد گل رزالین


در دنیای کسب و کار، همواره مناسبت‌های مختلفی پیش می‌آید که ما نیاز است به همکاران، پرسنل و یا شرکا کاری خود تبریک بگویید. چقدر زیباست که این تبریک را به سبدی از گل مزین کنید. گل‌ها بهترین پیام آوران علاقه و توجه هستند و هدیه ای لوکس به شمار می‌روند و قادرند در هر موقعیتی لبخندی خالصانه بر لب گیرنده خود بنشانند. از طرفی گل، هدیه ایست به یاد ماندنی. بسیاری از افراد نیز علاقه زیادی به خشک کردن و نگهداری از گل‌های خشک شده به عنوان یادگاری دارند.
چه گلی بهتر از رز می‌تواند در این شرایط انتخابی شایسته باشد؟ رز به تنهایی یادآور توجه و ارادت قلبیست و مجموعه ای با بیش از سی شاخه رز، نشان از توجه بی حد و اندازه شما به دیگران دارد. سبد رزیتا در قلب خود تعداد زیادی رز، بیشمار آلسترومریا و چند لیلیوم بسیار زیبا دارد. این سبد با توجه به ماهیت گل‌های خود، سبدی بسیار لوکس است و همیشه در ذهن مخاطب شما حک خواهد شد. گلیتال شرایط خرید اینترنتی این سبد را فراهم کرده است و این امکان را فراهم کرده که شما بتوانید در کمترین زمان سفارش خو را ثبت کنید و سبد گل رزالین را به صورت آنلاین خرید کنید. گلیتال درست در زمان مورد نظر شما این سبد چشم نواز را به دست مخاطب خواهد رساند و با ارسالی شایسته، اعتبار نام و برند شما را به همگان یادآورخواهد شد.
 

قیمت:

۳,۲۷۰,۰۰۰

تومان

قیمت ارزی
هزینه ارسال سفارش برای خرید های بالاتر از ۳۵۰,۰۰۰ تومان رایگان می باشد.
امکان ثبت سفارش و خرید در حال حاضر تنها برای شهر تهران امکان پذیر می باشد.
گل های ما بر مبنای سفارش، هر روز صبح از مزرعه چیده می شوند، بنابراین اگر تمایل دارید سفارش خود را همان روز دریافت کنید می بایست قبل از ساعت ۷:۰۰ صبح سفارش خود را ثبت کنید. در ضمن زمان تحویل سفارش از ساعت ۱۱:۰۰ صبح می باشد.

توضیحات بیشتر:

* ممکن است ترکیب رنگ گل‌ها، تعداد غنچه‌ها، ساختار گلبرگ‌ها به دلیل ذات طبیعی بودن گیاهان عینا شبیه تصاویر نباشد. در صورت تاکید بر موردی خاص لطفا در توضیحات قید بفرمایید و یا با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.