خرید باکس مایا سایز بزرگ

باکس گل رز قرمز


در این ولنتاین، بیشتر به فکر غافلگیر کردن او باشید و برای دیدن خوشحالی معشوق خود از چیزی دریغ نکنید. امسال، گلیتال شرایطی را فراهم کرده که شما بتوانید از هر جایی که هستید، به راحتی و به صورت آنلاین هدیه ولنتاین خود را خریداری کنید و در اسرع وقت تحویل بگیرید. برای خرید گل‌های رز هلندی طبیعی در باکس گل چرمی عجله و از این شرایط ویژه استفاده کنید و از اولین نفراتی باشید که هدیه ولنتاین خود را پیش از موعد تهیه کرده‌اند. با توجه به نزدیک شدن ایام ولنتاین، ممکن است برای خرید هدیه با مشکل مواجه شوید.

۷۷۹,۰۰۰ تومان

قیمت:

۶۸۷,۰۰۰

تومان

قیمت ارزی
تمام کالاهای این محصول تمام شده است
هزینه ارسال سفارش برای خرید های بالاتر از ۳۵۰,۰۰۰ تومان رایگان می باشد.
امکان ثبت سفارش و خرید در حال حاضر تنها برای شهر تهران امکان پذیر می باشد.
گل های ما بر مبنای سفارش، هر روز صبح از مزرعه چیده می شوند، بنابراین اگر تمایل دارید سفارش خود را همان روز دریافت کنید می بایست قبل از ساعت ۷:۰۰ صبح سفارش خود را ثبت کنید. در ضمن زمان تحویل سفارش از ساعت ۱۱:۰۰ صبح می باشد.

توضیحات بیشتر:

در این ایام شاید ناچار شوید هزینه بسیار بالایی برای گل‌های بی کیفیت پرداخت کنید. برای پیشگیری از این مشکل همین حالا اقدام کنید و هدیه ولنتاین خود را در گلیتال سفارش دهید و با خیال راحت به سایر کارهای خود بپردازید. مطمئن باشید که گلیتال در ولنتاین به یاد شما خواهد بود و هدیه منتخب شما را در زمان مناسب به دستتان خواهد رساند. این محصول دارای سایز بزرگ و متوسط نیز می‌باشد.

ویژگی ها:

ویژگی مشخصات
گل رز هلندی 25 شاخه
باکس چرمی سایز بزرگ