خرید بسته گل لیسیینتوس و میخک برلین


یونانیان، لیسینتوس را ملکه گل ها می‌نامند. نام این گل از دو کلمه یونانی «لیسیس» به معنی ازدواج و «انتوس» به معنی گل برگرفته شده است. آری این گل، نماد ازدواج و غرق شدن در دریای عشق است و با پوشیدن پیراهن پر چین سفید، صورتی و بنفش میهمان منزل شما می شود و عشق را به ضیافت شما می‌آورد. در این بسته گل اشتراکی، لیسینتوس بنفش در جوار میخک صورتی قرار گرفته و بسته‌ای دلفریب و زیبا را تشکیل داده است.

تمام کالاهای این محصول تمام شده است
هزینه ارسال برای گل های اشتراکی رایگان می باشد.
هزینه ارسال سفارش برای خرید های بالاتر از ۳۵۰,۰۰۰ تومان رایگان می باشد.
امکان ثبت سفارش و خرید در حال حاضر تنها برای شهر تهران امکان پذیر می باشد.
گل های ما بر مبنای سفارش، هر روز صبح از مزرعه چیده می شوند، بنابراین اگر تمایل دارید سفارش خود را همان روز دریافت کنید می بایست قبل از ساعت ۷:۰۰ صبح سفارش خود را ثبت کنید. در ضمن زمان تحویل سفارش از ساعت ۱۱:۰۰ صبح می باشد.

توضیحات بیشتر:

لیسینتوس گل زیبای تابستانی با ظاهر ظریف، عمری بسیار طولانی دارد. لیسینتوس گلیتال به صورت غنچه به دست شما می‌رسد و به مرور باز می‌شوند و روزهای زیادی در گلدان شما خودنمایی می‌کنند. لیسینتوس نماد عشق بی پایان است. در کنار این گل میخک را مشاهده می‌کنید که گل خدایان باستان است و در کنار لیسینتوس نشان از عشقی پاک و آسمانی دارد. هدیه کردن این گل به عشقتان در روزهای تابستان گرمای رابطه شما را دو چندان می‌کند.