خرید گل فرزیا شاخه ای

گل فرزیا بسته ای قرمز و بنفش


فرزیا، این گل‌های کوچک شیپوری که روی یک ساقه باریک در کنار هم آرمیده‌اند، یکی از خوش عطرترین گل‌ها به حساب می‌آیند. این گل لطافت و ظرافتی دارد که در کمتر گلی می‌توان دید. فرزیا که بویی خنک و شیرین دارد در صنعت عطرسازی کاربرد فراوانی دارد. دسته‌های بزرگ این گل زیبا می‌تواند پاکی و صداقت را به مخاطب شما یادآور شود. این گل در زادگاه خود یعنی آلمان، در بهار یافت می‌شود اما در ایران می‌توان از اوایل زمستان منتظر تولد شکوفه‌های زیبای فرزیا بود. روی هر ساقه نازک، 6-7 گل شیپور مانند می‌روید و این ظاهر دلفریبانه، کار گل‌آرا و شما را برای آراستن گلدان با فرزیا بسیار راحت می‌کند. 
فرزیا نماد معصومیت، اعتماد، دوستی و شیرینی و گلی مناسب برای هدیه کردن به دوستان است. از این گل در گلدان‌ها و بطری‌های با دهانه باریک جهت آراستن روی میز، مثل میز رستوران، استفاده می‌شود. در بسیاری از گل‌آرایی‌ها از فرزیا جهت اضافه کردن عطر به فضا استفاده می‌شود. فرزیا در دسته گل عروس نیز کاربرد زیادی دارد. از فرزیا جهت تشکر کردن از عزیزان خود بابت لطفی که در حق شما کرده‌اند استفاده کنید. در آمریکا این گل برای تشویق دختران جوان در موفقیت ها استفاده می‌شود. با خرید گل فرزیا به صورت آنلاین، پاکی و زیبایی را به محیط اطراف خود دعوت کنید.

تمام کالاهای این محصول تمام شده است
هزینه ارسال سفارش برای خرید های بالاتر از ۳۵۰,۰۰۰ تومان رایگان می باشد.
امکان ثبت سفارش و خرید در حال حاضر تنها برای شهر تهران امکان پذیر می باشد.
گل های ما بر مبنای سفارش، هر روز صبح از مزرعه چیده می شوند، بنابراین اگر تمایل دارید سفارش خود را همان روز دریافت کنید می بایست قبل از ساعت ۷:۰۰ صبح سفارش خود را ثبت کنید. در ضمن زمان تحویل سفارش از ساعت ۱۱:۰۰ صبح می باشد.