خرید گل میخک رنگارنگ

بسته گل میخک با رنگهای متنوع


گل میخک یکی از اولین گل‌های کشت شده در تاریخ جهان شناخته می‌شود.
گل میخک به گل خداوند مشهور است، شما می‌توانید فضای خانه خود را با گل میخک آغشته کنید و تحت تاثیر افسون این گل رویایی لحظات زندگی روزانه خود را روحانی کنید.
گل میخک هدیه مناسبی برای فردی خاص در زندگی شماست که قصد دارید تمایز و خاص بودن ایشان را به احساس او برسانید. چه بسا هدیه‌ای به خودتان که اولین فرد خاص زندگیتان هستید.
گل میخک قرمز پیام جذبه و عشق را به همراه دارد، این گل را به شخص جذاب زندگیتان هدیه دهید، مثل مادر یا عشق ابدی تان.
ترکیب رنگ سفید و صورتی، احساس عشق خالص و مادرانه را برای شما یا هر مادری به ارمغان می‌آورد.
 

در حال حاضر خارج از فصل می باشد
هزینه ارسال سفارش برای خرید های بالاتر از ۳۵۰,۰۰۰ تومان رایگان می باشد.
امکان ثبت سفارش و خرید در حال حاضر تنها برای شهر تهران امکان پذیر می باشد.
گل های ما بر مبنای سفارش، هر روز صبح از مزرعه چیده می شوند، بنابراین اگر تمایل دارید سفارش خود را همان روز دریافت کنید می بایست قبل از ساعت ۷:۰۰ صبح سفارش خود را ثبت کنید. در ضمن زمان تحویل سفارش از ساعت ۱۱:۰۰ صبح می باشد.

توضیحات بیشتر:

میخک صورتی نماد تحسین و تشویق است و میخک قرمز عشق و علاقه را نشان می‌دهد. میخک سفید نیز عشق خالص و پاک را به نمایش می‌گذارد. شما با هدیه کردن میخک به معشوق خود، نشان می‌دهید که او را از سایر افراد متمایز می‌دانید. میخک در چین گل ازدواج است و پرکاربردترین گل در مراسم عروسیست. به دلیل نداشتن بو، این گل در طراحی دکوراسیون، علی الخصوص در رستوران‌ها و شرکت‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد. این گل دارای رنگهای قرمز، صورتی، زرد، نارنجی، سفید، گلبهی و ۲ رنگ سفید صورتی و سفید قرمز است.

ویژگی ها:

ویژگی مشخصات
گل میخک یک بسته