خرید گل شیپوری

شاخه گل شیپوری


بر خلاف بسیاری از گل‌ها، شیپوری حتی به عنوان گل شاخه بریده نیز گلی زنده به حساب می‌آید؛ چرا که می‌توانید آن را به صورت کاملا غنچه هدیه کنید و اجازه دهید در دستان عزیزانتان شکفته شود. این گل پس از چیده شدن تا توان دارد به حیات خود ادامه می‌دهد و می‌توان آن را در آب غوطه‌ور کرد و شاهد رشد و به ثمر نشستنش بود. شیپوری به سان مادری است که فرزندش را در آغوش کشیده و بقای مادر به بقای فرزند وابسته است و بقای فرزند به مادر!
شیپوری زیبایی شکوهمند و غریبی دارد و با زنده شدن هر ساله و بی‌درنگ پس از سخت‌ترین زمستان‌ها، به نماد تولد دوباره تبدیل شده است. گل‌های سفید آن در آیین مسیح نشان از پاکی دارند و به طور عام نیز نماد پاکی و معصومیت هستند. 
بقای شگفت انگیز این گل را در تنگ ارکیده و شیپوری نیز می‌توانید مشاهده کنید. با خرید هر یک از این دو محصول، زیبایی اطراف خود را دو چندان کنید.
 

تمام کالاهای این محصول تمام شده است
هزینه ارسال سفارش برای خرید های بالاتر از ۳۵۰,۰۰۰ تومان رایگان می باشد.
امکان ثبت سفارش و خرید در حال حاضر تنها برای شهر تهران امکان پذیر می باشد.
گل های ما بر مبنای سفارش، هر روز صبح از مزرعه چیده می شوند، بنابراین اگر تمایل دارید سفارش خود را همان روز دریافت کنید می بایست قبل از ساعت ۷:۰۰ صبح سفارش خود را ثبت کنید. در ضمن زمان تحویل سفارش از ساعت ۱۱:۰۰ صبح می باشد.

توضیحات بیشتر:

 همانطور که گفته شد، شیپوری نماد پاکی مادران است. یکی از بهترین هدایایی که می‌توان به بانوان تازه مادر شده هدیه کرد، همین شیپوریست. این گل زندگی و حیات جدیدی که به خانواده وارد شده را گرامی می‌دارد. علاوه بر این، گل شیپوری برای هدیه کردن به مادر و همسر شما نیز بسیار مناسب است. در صورت تهیه این گل، با خرید اینترنتی تنگ شیشه‌ای نیز می‌توانید آن را دقیقاً به شکل تصویر فوق نگهداری کنید و رشد آن را به نظاره بنشینید.