خرید گل زنبق رنگارنگ

شاخه گل زنبق با رنگهای سفید و بنفش


تخصیص نماد به گل‌ها عمری چند صد ساله دارد. مردم از گل نه تنها در آراستن محیط زندگی خود، که برای ابراز پیام بهره برده‌اند. بسیاری از گل‌ها شناخته شده‌اند، مثل رز سرخ. تا در جایی رز سرخ می‌بینید بدون درنگ عشق در ذهنتان جاری می‌شود. اما گل‌هایی هستند نظیر زنبق که خیلی آشنا نیستند. معنا و مفهوم گل‌ها زاییده ذهن ما هستند که طی سالیان نسل به نسل منتقل شده‌اند و به بخشی از باورمان بدل شده‌اند. زنبق نیز در باور مردم به نماد امید، ذکاوت و لوکس بودن تبدیل شده است. گلی که امید به فردا را یادآوری می‌کند و برای کسی است که در شرایط سخت به سر می‌برد. 
زنبق هوش سرشار شما را نشان می‌دهد و هرگاه شخصی از خانواده یا دوستانتان نیاز به حمایت و تجربه شما داشت، در کنار حمایت معنوی خود، گل را نیز به وی تقدیم کنید. زنبق‌ها در روزهای محدودی از سال در کنار ما هستند و همین دلیل باعث شده گل‌های لوکسی به حساب آیند. به دلیل کمیاب بودن از دیرباز نماد خانواده‌های سلطنتی شده اند و امروزه نیز گل‌هایی لوکس باقی مانده‌اند. زنبق شاخه‌ای را به خود و عزیزان خود در مناسبت‌های یاد شده تقدیم کنید.
 

در حال حاضر خارج از فصل می باشد
هزینه ارسال سفارش برای خرید های بالاتر از ۳۵۰,۰۰۰ تومان رایگان می باشد.
امکان ثبت سفارش و خرید در حال حاضر تنها برای شهر تهران امکان پذیر می باشد.
گل های ما بر مبنای سفارش، هر روز صبح از مزرعه چیده می شوند، بنابراین اگر تمایل دارید سفارش خود را همان روز دریافت کنید می بایست قبل از ساعت ۷:۰۰ صبح سفارش خود را ثبت کنید. در ضمن زمان تحویل سفارش از ساعت ۱۱:۰۰ صبح می باشد.

توضیحات بیشتر:


گل‌ها بسیاری از مفاهیم خود را با توجه به شرایطی که در آن رشد می‌کنند، از مردم قدیم هدیه گرفته‌اند. زنبق نیز همین گونه است. تولد این گل در زمستان آن را به عنوان گلی سرسخت به مردم شناسانده است. زنبق رنگی بی‌همتا دارد و با هاله‌ای زرد رنگ روی بزرگترین گلبرگ خود، هارمونی شگفت انگیزی از رنگ درست کرده است. این گل زیبا را به صورت تنها یا ترکیب با نرگس در روزهای سرد زمستان روی میز خود بگذارید و یا به عزیزان خود هدیه کنید و امید را در اطراف آنها به جریان بیندازید. این گل در رنگ های بنفش و سفید موجود است.