خرید گلدان آزالیا از گلیتال


امکان ندارد شمال رفته باشید و گل های انبوه صورتی روی دیوارها را ندیده باشید. گیاهان انبوه پر از گل که از دیواره ویلاها آویزان می شوند. این گیاه آزالیا نام دارد. آزالیا یک گل گلدانی نیز به شمار می رود. ضمن نگهداری آزالیا در گلدان، می توان آن را در باغچه نیز کاشت. این گیاه فضای مرطوب و شرجی را دوست دارد. اگر آن را در خانه نگهداری می کنید، با روشن کردن دستگاه بخور در نزدیکی گلدان، عمر آزالیای خود را افزایش دهید. با خرید آنلاین گلدان آزالیا، این رنگ و طراوت را به محیط اطراف خود دعوت کنید. البته این گیاه آپارتمانی به حساب نمی آید و گل تراس و گل باغچه است. با این حال جهت آشنایی بیشتر با نحوه نگهداری گلدان آزالیا، به گل‌پدیا مراجعه کنید و طراوت و زیبایی گل خود را حفظ کنید.

قیمت:

۲۵۹,۰۰۰

تومان

قیمت ارزی
تمام کالاهای این محصول تمام شده است
هزینه ارسال سفارش برای خرید های بالاتر از ۳۵۰,۰۰۰ تومان رایگان می باشد.
امکان ثبت سفارش و خرید در حال حاضر تنها برای شهر تهران امکان پذیر می باشد.
گل های ما بر مبنای سفارش، هر روز صبح از مزرعه چیده می شوند، بنابراین اگر تمایل دارید سفارش خود را همان روز دریافت کنید می بایست قبل از ساعت ۷:۰۰ صبح سفارش خود را ثبت کنید. در ضمن زمان تحویل سفارش از ساعت ۱۱:۰۰ صبح می باشد.

توضیحات بیشتر:

آزالیا یکی از زیباترین گیاهان گل دار در ایران است. این گیاه زیبا با شکوفه های متعدد در طیف رنگ صورتی و قرمز موجود است و گلهای کاغذی بی نظیری دارد. رنگ صورتی گل ها آن را به هدیه ای مناسب برای خانم ها در مناسبت های مختلف مثل روز زن، سالگرد ازدواج و تولد آن ها تبدیل کرده است. اگر مناسبت خاصی نیز در پیش نیست، باز هم خرید گلدان آزالیا خالی از لطف نخواهد بود. می توانید آن را برای عزیز خود ارسال کنید. با ارسال گل بدون مناسبت، توجه خود را به اون نشان دهید و به وی ثابت کنید که همواره به یادش هستید و برای خوشحال کردنش از هیچ تلاشی دریغ نمی کنید. 

ویژگی ها:

ویژگی مشخصات
آب پس از خشک شدن کامل سطح خاک
نور نور زیاد و ترجیحا مستقیم
دما دمای مطلوب برای انسان
رطوبت آب و هوای مرطوب و شرجی (نیاز به غبار پاشی روزانه یا قرار گیری در کنار دستگاه بخور در صورت امکان)