فیکوس آفریقایی(لیراتا) تک‌شاخه

گلدانی لوکس برای شکوه خانه شما


اگر در ژورنال‌های دکوراسیون معتبر چرخی بزنید؛ قطعا تصویری از فیکوس آفریقایی خواهید دید. فیکوس آفریقایی به فیکوس لیراتا هم معروف است. در اروپا به این نوع از فیکوس، فیکوس ویولونی میگویند. برگ‌های خوشرنگ و درخشان لیراتا جلوه بی نظیری به منزل شما می‌دهند.  بسیاری فیکوس آفریقایی تک شاخه را یک درختچه زیبا می‌دانند که در شرایط مطلوب به 2 متر ارتفاع هم می رسد. مراقبت از آن نسیتا آسان است. این گیاه عاشق نور فیلترشده است آنرا نزدیک پنجره رو به آفتاب البته با یک حائل قرار دهید. مطالعات ناسا نشان می دهد وجود این گیاه در خانه باعث بهبود روحیه، جرقه خلاقیت و کاهش استرس می شود. فیکوس دلربای آفریقایی جلوه و شور را به خانه ، ایوان یا محل کار شما می افزاید. فیکوس آفریقایی دوشاخه نیز موجود است و با خرید آن جلوه شاخص تری به فضای شما می دهد.

قیمت:

۱,۸۵۹,۰۰۰

تومان

قیمت ارزی
هزینه ارسال سفارش برای خرید های بالاتر از ۳۵۰,۰۰۰ تومان رایگان می باشد.
امکان ثبت سفارش و خرید در حال حاضر تنها برای شهر تهران امکان پذیر می باشد.
گل های ما بر مبنای سفارش، هر روز صبح از مزرعه چیده می شوند، بنابراین اگر تمایل دارید سفارش خود را همان روز دریافت کنید می بایست قبل از ساعت ۷:۰۰ صبح سفارش خود را ثبت کنید. در ضمن زمان تحویل سفارش از ساعت ۱۱:۰۰ صبح می باشد.

توضیحات بیشتر:

نور محیط و محل نگهداری: این گیاه آپارتمانی نیاز به نور غیر مستقیم و کافی دارد. نگهداری در پشت پنجره های آفتابگیر با نور فیلتر شده و پشت پرده

آبیاری: برای آبدهی به فیکوس می بایست از آب ولرم استفاده نمود (آب جوش خنک شده بهترین گزینه است). یکبار در هفته برای زمستان و دو هفته یکبار در تابستان برای آن مناسب است و هر مرتبه گیاه را غرقاب نکنید. برای هر بار آبیاری نیاز است که خاک گیاه خشک شود

دمای ایده آل:دمای مطلوب فیکوس 15 تا 30 درجه است.

خاک و تغذیه: خاک فیکوس باید زهکشی بالایی داشته باشد. این خاک غنی از مواد آلی و کود پوسیده دام باید باشد. ترکیب خوب برای این گیاه آپارتمانی یک قسمت خاک باغچه یک قسمت خاک برگ پوسیده و یک قسمت کود پوسیده دامی است.

رطوبت: به رطوبت نیاز دارد. به صورت معمولی هر هفته یکبار غبارپاشی شود و در هوای گرم تر بیشتر شود.

کود: برای کود دهی فیکوس هر چند ماه یکبار روی خاک را به هم بزنید و با کود شیمیایی کامل آن را تقویت کنید.

ویژگی ها:

ویژگی مشخصات
لیراتا 1 شاخه
گلدان سفالی 1 عدد