گلدان کاکتوس سرئوس صخره‌ ای

همیشه سبز


کاکتوس سرئوس صخره‌ ای یکی از جذاب ترین  و منحصر به فرد ترین انواع کاکتوس است. بسیاری از افراد شیفته ساختار آن و رنگ زیبای آن هستند و از آن برای تزیین محل کار یا خانه خود استفاده می‌کنند. کاکتوس سرئوس صخره‌ ای یکی از جذاب ترین  و منحصر به فرد ترین انواع کاکتوس است. بسیاری از افراد شیفته ساختار آن و رنگ زیبای آن هستند و از آن برای تزیین محل کار یا خانه خود استفاده می‌کنند. کاکتوس سرئوس از یک محیط گرم و خشک با حداقل آب و نور کافی بسیار استقبال می کند. این زیبای کویری در شرایط نوری بالا شکوفا خواهد شد و گل های دل انگیز خواهد داد، بنابراین قرار دادن آن در پنجره ای که نور مستقیم خورشید را دریافت کند ایده آل است. ترجیحا یک پنجره رو به جنوب یا غرب ، زیرا آنها به طور معمول درخشان ترین نور دریافت می کنند.

قیمت:

۵۶۹,۰۰۰

تومان

قیمت ارزی
هزینه ارسال سفارش برای خرید های بالاتر از ۳۵۰,۰۰۰ تومان رایگان می باشد.
امکان ثبت سفارش و خرید در حال حاضر تنها برای شهر تهران امکان پذیر می باشد.
گل های ما بر مبنای سفارش، هر روز صبح از مزرعه چیده می شوند، بنابراین اگر تمایل دارید سفارش خود را همان روز دریافت کنید می بایست قبل از ساعت ۷:۰۰ صبح سفارش خود را ثبت کنید. در ضمن زمان تحویل سفارش از ساعت ۱۱:۰۰ صبح می باشد.

توضیحات بیشتر:

نور

کاکتوس سرئوس صخره‌ ای نور آفتاب مستقیم را دوست‌ دارد و اگر نور کامل داشته باشد، قطرش زیاد می‌شود.

آبیاری

این گیاه به آبیاری کمی نیاز دارد ولی مثل بقیه‌ی کاکتوس‌ها به آبیاری زیاد ، حساس نیست. اگر خاک با زهکشی بالا داشته‌باشد، می‌توان آن‌را بیش‌تر آبیاری‌کرد.

دمای مورد نیاز

این کاکتوس در دمای ۲۰ تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد به راحتی زندگی می‌کند، سرما را تا دمای منفی ۳ درجه تحمل می‌کند و با هوای خیلی گرم مشکلی ندارد.

کوددهی

در فصل بهار  به آن کود مخصوص کاکتوس‌ها را به صورت رقیق‌شده‌ و محلول در آب بدهید.

خاک

سرئوس‌ها نیز از کم توقع ترین کاکتوس‌ها هستند و در ضعیف‌ترین خاک می‌توانند زندگی ‌کنند ولی خاک غنی و متخلخل بسیار برایشان مفید است. پیشنهاد ما استفاده از خاک مخصوص کاکتوس است.