گلدان افوربیا تریگونا متوسط

همیشه سبز


درخت افوربیا ، گیاهی بلند و ناهموار است که نیازمند مراقبت اندکی می ‎باشد. بسیاری از افراد این گیاه را به عنوان یک کاکتوس آفریقایی می ‎شناسند؛ واقعیت این است که این گیاه با طراوت متعلق به غرب آفریقا می ‎باشد و گیاهی وحشی به حساب می ‎آید. نگهداری از این گیاه بسیار ساده در عین حال دقیق است. این گیاه در زیستگاه خود با نام ابیسینیان نیز شناخته می ‎شود. افوربیا دارای گونه های مختلفی است و در نقاط مختلف دنیا به عنوان گیاهی تزئینی در محیط ها باز و سرپوشیده نگهداری می ‎شود به علت رشد و مقاومت در برابر شرایط نامساعد و همچنین خوش رنگ بودن ساقه ها و برگ ها در میان افوربیاها محبوبیت یافته اند. این گیاه بیشتر در مناطق خشک و کویری در ساوانا دیده می شود. سایز بزرگتر این گیاه نیز قابل سفارش است.

قیمت:

۳۳۸,۰۰۰

تومان

قیمت ارزی
هزینه ارسال سفارش برای خرید های بالاتر از ۳۵۰,۰۰۰ تومان رایگان می باشد.
امکان ثبت سفارش و خرید در حال حاضر تنها برای شهر تهران امکان پذیر می باشد.
گل های ما بر مبنای سفارش، هر روز صبح از مزرعه چیده می شوند، بنابراین اگر تمایل دارید سفارش خود را همان روز دریافت کنید می بایست قبل از ساعت ۷:۰۰ صبح سفارش خود را ثبت کنید. در ضمن زمان تحویل سفارش از ساعت ۱۱:۰۰ صبح می باشد.

توضیحات بیشتر:

این گیاهان نیازمند نور زیاد و مستقیم هستند،  اما با استفاده از نور مصنوعی از رشد مناسبی برخوردار خواهند بود. گیاه افوربیا را به تدریج به فضای بیرون از منزل منتقل کنید تا از نور خوشید بهره مند شود زیرا نواسانات شدید نوری و دمایی برای گیاه مناسب نیست و باعث آسیب رسیدن به آن خواهد شد. از قرار دادن گیاه افوربیا در مناطق دارای دمای پایین تر از 10 درجه سانتی گراد خودداری کنید و در صورت نگهداری در خارج از منزل، آن را در نقطه ای سایه دار قرار دهید.

ویژگی ها:

ویژگی مشخصات
افوربیا تریگونا یک عدد
گلدان سرامیکی یک عدد