خرید پکیج ده تایی پامچال

گل پامچال پیام آور بهار


یکی از پیام آوران فصل بهار، پامچال است. این گل زیبا، بهار، تمام طبیعت را تسخیر می کند و با رنگ های متنوع و درخشانش شادابی این فصل را دوچندان می کند. گلدان های کوچک پامچال هر میز و طاقی را در فضای زندگی شما خوش رنگ تر و دلربا میکند. این گلدان کوچک هدیه با ارزش و باشکوهی در آستانه سال جدید است. این گل فصلی برای مخاطبان شما مژده تازه شدن و زندگی را خواهد داد. برای خرید آنلاین گلدان پامچال به فروشگاه اینترنتی گلیتال مراجعه نمایید.

در حال حاضر خارج از فصل می باشد
هزینه ارسال سفارش برای خرید های بالاتر از ۳۵۰,۰۰۰ تومان رایگان می باشد.
امکان ثبت سفارش و خرید در حال حاضر تنها برای شهر تهران امکان پذیر می باشد.
گل های ما بر مبنای سفارش، هر روز صبح از مزرعه چیده می شوند، بنابراین اگر تمایل دارید سفارش خود را همان روز دریافت کنید می بایست قبل از ساعت ۷:۰۰ صبح سفارش خود را ثبت کنید. در ضمن زمان تحویل سفارش از ساعت ۱۱:۰۰ صبح می باشد.

توضیحات بیشتر:

طریقه نگهداری:

بهترین نور برای گل پامچال، نور غیر مستقیم فیلتر شده است. فضای پشت پنجره یا درب ورودی که به پامچال آراسته باشد وقار فضای شما را بیشتر می کند. نور شدید آفتاب به برگهای گل  بشدت آسیب می رساند. این گل علاقه بسیار بسیار زیادی به آب دارد. پس هر چقدر دوست دارید به آن آب بدهید. روزانه یک لیوان آب، حال گلدان شما را خوب می کند.گیاه پامچال به سرما مقاوم است ولی دمای مناسب آن به طور متوسط 12-15 است. در زمستان باید از نور کافی برخوردار باشد و فقط جهت کاهش دما در مواقعی سایه ایجاد شود وگرنه گیاه به نور کامل نیاز دارد.

ویژگی ها:

ویژگی مشخصات
گیاه گل پامچال زرد-قرمز-نارنجی-صورتی-بنفش-سرخابی-سفید
گلدان سفالی سفید-مشکی