خرید گلدان پپرومیا برگ قاشقی

به سبزی زمرد


گل قاشقی گیاهی زیبا و آپارتمانی که برگ های پهن و گوشتی دارد، برخی از نمونه های آن برگ های سبز و برخی هم برگ های ابلق دارند، روش نگهداری گل قاشقی آسان است و مقاوم است اما بعضی ها در نگهداری آن مشکل دارند. بسیار کم توقع بوده و از آنجا که خواستگاه آن جنگلهای انبوه است، نور کم، سایه و کم آبی را به راحتی تحمل میکند. به همین دلیل میتواند در رده گیاهان آپارتمانی پرطرفدار قرار گیرد. برگهای گیاه قاشقی سبز تخم مرغی شکل، گوشتی و براق، با انتهای تقریبا گرد است. در این محصول 4 عدد گلدان قاسقی معمولی در یک گلدان قرار گرفته است.
 

قیمت:

۵۸۷,۰۰۰

تومان

قیمت ارزی
هزینه ارسال سفارش برای خرید های بالاتر از ۳۵۰,۰۰۰ تومان رایگان می باشد.
امکان ثبت سفارش و خرید در حال حاضر تنها برای شهر تهران امکان پذیر می باشد.
گل های ما بر مبنای سفارش، هر روز صبح از مزرعه چیده می شوند، بنابراین اگر تمایل دارید سفارش خود را همان روز دریافت کنید می بایست قبل از ساعت ۷:۰۰ صبح سفارش خود را ثبت کنید. در ضمن زمان تحویل سفارش از ساعت ۱۱:۰۰ صبح می باشد.

توضیحات بیشتر:

مقدار نور مورد نیاز پپرومیا از ۳ تا ۴ هزار فوت کندل است. درصورتی که کنار پنجره اتاق قرار داشته باشد، نور مستقیم آفتاب باعث خرابی گیاه می‌شود.
از ۱۸ تا ۲۴ درجه  بهترین دما برای این گیاه زیباست اما دمای ۱۴ تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد را هم به‌خوبی تحمل می‌کند و هفته‌ای یک‌بار مه‌پاشی شود.
نور: نیم‌سایه آفتاب و نور کنار پنجره احتیاجات نوری آن را تأمین می‌کند، احتیاج به مراقبت در برابر اشعه مستقیم افتاب به خصوص در ظهر دارد.
تغذیه: مواد غذایی و عناصر مورد نیاز گیاه را با افزایش کودهای مایع یا جامد محلول در آب‌های مخصوص گیاهان زینتی طبق دستور هر دو هفته یکبار تأمین کنید.
خاک مناسب: خاک لیمونی بهترین محیط رشد ریشه این گیاه است.
تعویض گلدان: ریشه‌های این گیاه سطحی و ریز است. ترجیح می‌‌دهند در گلدان کوچک زندگی کنند. به هر صورت هر سال ریشه‌ها را بازدید کنید و در صورت لزوم آن را با یک اندازه بزرگ‌تر تعویض نمایید.
تکثیر: زمان مناسب برای گرفتن قلمه ساقه یا برگ در اواخر بهار یا تابستان و ریشه دار کردن آن‌ها در دمای ۱۸ تا ۲۴ درجه سانتی گراد می‌باشد 

ویژگی ها:

ویژگی مشخصات
نور نور غیر مستقیم
آبیاری نیاز آبیاری کم
دما ۱۸ تا ۲۴ درجه
خاک