گلدان سینره

یک بغل عطر بهاری


این گل زیبا در شب عید وارد بازارها می‌شود  سینره با عطر و بوی دلنشینی که دارد در باغچه ها، تراس، بازارهای شب عید یا در داخل خانه ها طبیعت و بهار را به ما هدیه می‌دهد و نوید بخش آمدن سال نو برای ما خواهد بود. سینره در رنگ ها و طرحهای زیادی وجود دارد که همین امر سبب شده است که هرکس با هر سلیقه ای این گل را دوست داشته باشد.
به خاطر ساختار ریشه و ماندگاری سینره این محصول در گلدان پلاستیکی عرضه می‌شود

این گیاه بهترین رشد و نمو و گلدهی را در سال اول دارد. در واقع یکی از گیاهان خانگی است که کم دوام است و پس از گلدهی دور انداخته می شود. زمانی که همه گل ها باز شدند، در مدت کوتاهی گل دهی تمام می شود. 

در حال حاضر خارج از فصل می باشد
هزینه ارسال سفارش برای خرید های بالاتر از ۳۵۰,۰۰۰ تومان رایگان می باشد.
امکان ثبت سفارش و خرید در حال حاضر تنها برای شهر تهران امکان پذیر می باشد.
گل های ما بر مبنای سفارش، هر روز صبح از مزرعه چیده می شوند، بنابراین اگر تمایل دارید سفارش خود را همان روز دریافت کنید می بایست قبل از ساعت ۷:۰۰ صبح سفارش خود را ثبت کنید. در ضمن زمان تحویل سفارش از ساعت ۱۱:۰۰ صبح می باشد.

توضیحات بیشتر:

خاک

خاک مناسب برای این گل، خاک زهکشی شده خوب و مواد آلی کافی + 2/3 خاک پر قدرت و سبک باغچه + 1/3 خاک برگ است.. بهتر است خاک همواره مرطوب باشد و به همین دلیل به زهکشی خوبی نیاز دارد.

نور

نور باید کافی باشد ولی مستقیم و شدید نباشد باید در محیط سایه آفتاب و نور غیرمستقیم نگهداری گردد. سرسراها و راهروها و نیز اطاق های سرد و کم نور مناسب نگهداری از این گلدان است.

دما

دمای محیط نگهداری آن را بین ۱۳ تا ۱۸ درجه سانتیگراد حفظ کنید.
آبیاری

این گل طالب رطوبت است و بایدد مرتب آبیاری گردد. درنگهداری از سینره می توان با مه پاشی روزانه، بر شادابی گل افزود. سعی کنید خاک گلدان را مرطوب نگه دارید و آبیاری را از قسمت پایین و از طریق زیر گلدانی انجام دهید. 

ویژگی ها:

ویژگی مشخصات
گل سینره 1 بوته
گلدان پلاستیکی 1 عدد