سبد گل آندیا

برای مناسبت‌های ویژه و هدیه‌ به افراد خاص


رنگین کمانی از خوش‌رنگ ترین گل‌ها، تنها حرفی است که می‌توان درباره سبد گل آندیا گفت. این محصول دلربا و لطیف از رز صورتی لطیف، رز مینیاتوری و گل‌های کوچک  خوشرنگ و برگ‌های کاج نوئل تشکیل شده. انفجار رنگ‌ها با یک ترکیب بندی مناسب که در سطل قرارداده شده بسیار جذاب است. سطل‌های گل مدرن‌ترین قالب سبدگل هستند که آرایه‌ای مقتدر را به مخاطب منتقل می‌کنند. آوا هم حسی به مثابه یک بغل گل‌های باطراوت دشت را الغا می‌کند. که برای تمام عزیزانی که موفقیتی کسب کرده‌اند مناسب است. مخاطب هرروز با دیدن این محصول؛ در گوشه ای از فضای زندگی‌اش، احساس نو شدن می‌کند.

قیمت:

۱,۲۹۷,۰۰۰

تومان

قیمت ارزی
هزینه ارسال سفارش برای خرید های بالاتر از ۳۵۰,۰۰۰ تومان رایگان می باشد.
امکان ثبت سفارش و خرید در حال حاضر تنها برای شهر تهران امکان پذیر می باشد.
گل های ما بر مبنای سفارش، هر روز صبح از مزرعه چیده می شوند، بنابراین اگر تمایل دارید سفارش خود را همان روز دریافت کنید می بایست قبل از ساعت ۷:۰۰ صبح سفارش خود را ثبت کنید. در ضمن زمان تحویل سفارش از ساعت ۱۱:۰۰ صبح می باشد.

توضیحات بیشتر:

 وقتی رز  با برگهای سبز همراه می شوند ظاهر زیبایی ایجاد می کنند. چیدمان گل رز دراین سطل زیبا بهتر می‌شود، اما با افزودن گل‌های رنگارنگ چشمگیر ،واقعا خیره کننده است! هدیه عاشقانه، جشن سالگرد، تبریک یک مناسبت روزی مانند روز مادر و پدر و یا قرار کاری با چیدمانی از رز درخشان تر خواهد بود و مطمئنا به یاد خواهد ماند.

* ممکن است ترکیب رنگ گل‌ها، تعداد غنچه‌ها، ساختار گلبرگ‌ها به دلیل ذات طبیعی بودن گیاهان عینا شبیه تصاویر نباشد. در صورت تاکید بر موردی خاص لطفا در توضیحات قید بفرمایید و یا با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

ویژگی ها:

ویژگی مشخصات
رز هلندی 12 شاخه
رز مینیاتوری 3 بسته معادل 45 تا 50 شاخه
سطل فلزی 1 عدد