درخت کریسمس

درختی از نور و رنگ برای سالی پر از شادی


این که احساس کنید، دست به کاری می‌زنید که میلیاردها نفر همزمان در جهان، آن عمل را انجام می‌دهند ایده معرکه‌ایست. آیین‌های قدیمی و بین المللی همچین خاصیتی دارند. آذین و نگهداری درخت کریسمس، تاریخی قدیمی‌تر از میلاد مسیح دارد و امروز به عنوان نماد جشن‌های سال‌ نو میلادی شناخته می‌شود. چند سالی است که مردم جهان آیین‌های مثبت و جذاب مردمان دیگر نقاط زمین را گرامی می‌دارند، گستره پاسداشت عید نوروز از مرزهای فرهنگی ایران فراتر رفته؛ کارناول جشن سال نو چینی در اروپا دیده می‌شود و در ایران بسیاری از خانواده درخت کاج کریسمس می‌آرایند. این کار علاوه بر انرژی مثبت و همگرایی ملت‌های جهان حس دهکده جهانی و زبان مشترک جهانی که همان صلح و شادی است را بهتر تداعی می‌کند. اینجا محصولی داریم که پکیج کاملی از آیین کریسمس ارائه می‌دهد. کاج نوئل گلیتال با ستاره‌های رنگارنگ و درخشانش کاجی طبیعی است که تا مدت‌ها فعالیت یک درخت سبز را در خانه شما انجام می‌دهد و ضمن تصفیه هوا در قلب فصل سرد؛ سبزی و نیروی شادی را به شما هدیه می‌دهد. گلیتال با ارائه این محصول، ضمن خدمت‌رسانی به مسیحیان عزیز کشور؛ دیگر دوستان را به حضور در دهکده جهانی دعوت می‌کند.

قیمت:

۴,۵۹۷,۰۰۰

تومان

قیمت ارزی
تمام کالاهای این محصول تمام شده است
هزینه ارسال سفارش برای خرید های بالاتر از ۳۵۰,۰۰۰ تومان رایگان می باشد.
امکان ثبت سفارش و خرید در حال حاضر تنها برای شهر تهران امکان پذیر می باشد.
گل های ما بر مبنای سفارش، هر روز صبح از مزرعه چیده می شوند، بنابراین اگر تمایل دارید سفارش خود را همان روز دریافت کنید می بایست قبل از ساعت ۷:۰۰ صبح سفارش خود را ثبت کنید. در ضمن زمان تحویل سفارش از ساعت ۱۱:۰۰ صبح می باشد.

توضیحات بیشتر:

معنای نمادین درخت کریسمس از فرهنگی سرچشمه می‌گیرد که به زندگی اهمیت فراوان می‌دهد. سرسبزی همیشگی درخت کاج نشان از زندگی، تولد دوباره و استقامت در سرمای زمستان دارد. معمولا از ۲۵ دسامبر این درخت در خانه‌های مردم جای جای جهان قرار داده می‌شود و مسیحیان در کنار آن شمع‌هایی به یاد عیسی مسیح (ع) روشن می‌کنند و سیب را به نشانه دانایی از درخت آویزان می‌کنند. شما می‌توانید این درخت آماده و تزیین شده را به سادگی از گلیتال خرید کنید. گلیتال امکان خرید اینترنتی درخت کریسمس و سایر پکیج‌های کریسمسی و مناسب سال نو میلادی را برای شما فراهم کرده است.


*این محصول با تزیینات ستاره و گوی درخشان عرضه می شود

ویژگی ها:

ویژگی مشخصات
کاج نوئل سبز 1 عدد
گلدان سرامیکی 1 عدد
تزیینات ستاره و فرشته 1 بسته