خرید سبد گل پریسان


سبد گل طبیعی پریسان شباهت زیادی به سبد گل شیفته دارد. با این تفاوت که افزودن چند آنتریوم زیبا و رنگین، هارمونی رنگ را در این سبد به جریان انداخته است. آنتریوم نماد مراقبت و توجه بی حد و مرز است و به نوعی نماد توجه و دلسوزی مادرانه به حساب می آید. خرید گل آنتریوم برای مادر و همسرتان، ضمن تشکر و قدردانی از مراقبت بی شائبه آن ها، مراقبت شما از ایشان را نیز یادآور می شود. در کنار آنتریوم ها گل های زیبای آلسترومریا را مشاهده می کنید که به عنوان سمبل دوستی و وفاداری در سبد جای گرفته اند. 

آنتریوم و آلسترومریا هر دو از گل های بسیار با دوام هستند. می توانید مطمئن باشید که با خرید اینترنتی سبد گل پریسان و ارسال گل برای عزیزان خود، این زیبایی و لطفات روزهای زیادی اطرافشان را مزین خواهد کرد. 

قیمت:

۵۳۷,۰۰۰

تومان

قیمت ارزی
تمام کالاهای این محصول تمام شده است
هزینه ارسال سفارش برای خرید های بالاتر از ۳۵۰,۰۰۰ تومان رایگان می باشد.
امکان ثبت سفارش و خرید در حال حاضر تنها برای شهر تهران امکان پذیر می باشد.
گل های ما بر مبنای سفارش، هر روز صبح از مزرعه چیده می شوند، بنابراین اگر تمایل دارید سفارش خود را همان روز دریافت کنید می بایست قبل از ساعت ۷:۰۰ صبح سفارش خود را ثبت کنید. در ضمن زمان تحویل سفارش از ساعت ۱۱:۰۰ صبح می باشد.

توضیحات بیشتر:

سبد گل پریسان را می توان به عنوان کادو روز مادر، هدیه سالگرد ازدواج و کادوی تولد به مخاطب خود هدیه کنید. 

* ممکن است ترکیب رنگ گل‌ها، تعداد غنچه‌ها، ساختار گلبرگ‌ها به دلیل ذات طبیعی بودن گیاهان عینا شبیه تصاویر نباشد. در صورت تاکید بر موردی خاص لطفا در توضیحات قید بفرمایید و یا با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.