خرید سبد گل انوشا


اگر بخواهیم گل های معطر را دسته بندی کنیم، عمده گل های این سبد در لیست ده گل خوشبوی موجود در ایران قرار می گیرند. رز هلندی مرغوب، به عنوان گل اصلی این سبد استفاده شده رزها به صورت پراکنده در همه گوشه های سبد قرار گرفته اند. رز نماد شکوه، احترام و علاقه است و برای نشان دادن توجه و احترام به عزیزان گلی بسیار مناسب است. گل اصلی دیگر، لیلیوم اورینتال است. لیلیوم اورینتال، گلی بزرگ و معطر است و نماد خاندان سلطنتی انگلستان است. اورینتال عمری طولانی دارد و می تواند تا روزهای متمادی فضای اطراف مخاطب شما را عطرآگین کند. از سوی دیگر می توان روی بوی دل انگیز شب بوهای بالای سبد نیز حساب باز کرد.

در پایین سبد نیز آلسترومریا را مشاهده می کنید که به عنوان نماد دوستی و اتحاد کاربرد دارد. این گل های کوچک و شگفت انگیز بر خلاف ظاهر ظریف خود عمر زیادی دارند و پا به پای اورینتال زندگی می کنند. برای خرید اینترنتی سبد گل آنوشا و ارسال گل در هر زمانی که تمایل دارید روی گلیتال حساب کنید.

قیمت:

۱,۳۸۷,۰۰۰

تومان

قیمت ارزی
تمام کالاهای این محصول تمام شده است
هزینه ارسال سفارش برای خرید های بالاتر از ۳۵۰,۰۰۰ تومان رایگان می باشد.
امکان ثبت سفارش و خرید در حال حاضر تنها برای شهر تهران امکان پذیر می باشد.
گل های ما بر مبنای سفارش، هر روز صبح از مزرعه چیده می شوند، بنابراین اگر تمایل دارید سفارش خود را همان روز دریافت کنید می بایست قبل از ساعت ۷:۰۰ صبح سفارش خود را ثبت کنید. در ضمن زمان تحویل سفارش از ساعت ۱۱:۰۰ صبح می باشد.

توضیحات بیشتر:

گل های سفید معمولا برای مراسم ختم و سوگواری یا ابراز همدردی با کسی که مصیبتی را پشت سر گذاشته استفاده می شوند. سبد گل طبیعی آنوشا با گل های سفید رنگ برای چنین مناسبت هایی انتخابی شایسته است و هوش و دقت شما را به مخاطبتان یادآور می شود. 

* ممکن است ترکیب رنگ گل‌ها، تعداد غنچه‌ها، ساختار گلبرگ‌ها به دلیل ذات طبیعی بودن گیاهان عینا شبیه تصاویر نباشد. در صورت تاکید بر موردی خاص لطفا در توضیحات قید بفرمایید و یا با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.