خرید سبد گل آتوسا


آتوسا شباهت زیادی به سبد گل آلاله دارد. این طرح سبد گل رنگارنگ مجموعه ای از گل های متنوع را در خود جای داده است و همین موضوع باعث می شود بتوان آن را در هر مناسبت شادی هدیه کرد. گل اصلی این سبد گل، لیلیوم اورینتال است. لیلیوم اورینتال، نماد زیبایی و شکوه است. با هدیه کردن آن می توانید شکوه مخاطب را به او یادآور شوید و به ستایش زیبایی او بنشینید. اضافه شدن گل های شب بو به گوشه سبد، باعث افزایش طول آن شده است و سبدی بزرگتر ساخته است. 

گل سوم سبد، میخک است. گل میخک هدیه مناسبی برای فردی خاص در زندگی شماست که قصد دارید تمایز و خاص بودن ایشان را به احساس او برسانید. چه بسا هدیه‌ای به خودتان که اولین فرد خاص زندگیتان هستید. این گل را به شخص جذاب زندگیتان هدیه دهید، مثل مادر یا عشق ابدی تان. ترکیب رنگ سفید و صورتی، احساس عشق خالص و مادرانه را برای شما یا هر مادری به ارمغان می‌آورد.
 

قیمت:

۸۲۹,۰۰۰

تومان

قیمت ارزی
تمام کالاهای این محصول تمام شده است
هزینه ارسال سفارش برای خرید های بالاتر از ۳۵۰,۰۰۰ تومان رایگان می باشد.
امکان ثبت سفارش و خرید در حال حاضر تنها برای شهر تهران امکان پذیر می باشد.
گل های ما بر مبنای سفارش، هر روز صبح از مزرعه چیده می شوند، بنابراین اگر تمایل دارید سفارش خود را همان روز دریافت کنید می بایست قبل از ساعت ۷:۰۰ صبح سفارش خود را ثبت کنید. در ضمن زمان تحویل سفارش از ساعت ۱۱:۰۰ صبح می باشد.

توضیحات بیشتر:

سبد گل آتوسا برای هدیه سالگرد ازدواج، هدیه تولد و روز زن بسیارجذاب است. اگر از طرح سبدهای تخت خوشتان می آید نیز این سبد را می توانید به خواستگاری نیز ببرید. 

* ممکن است ترکیب رنگ گل‌ها، تعداد غنچه‌ها، ساختار گلبرگ‌ها به دلیل ذات طبیعی بودن گیاهان عینا شبیه تصاویر نباشد. در صورت تاکید بر موردی خاص لطفا در توضیحات قید بفرمایید و یا با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.