خرید گلدان نخل یوکا از گلیتال


نخل یوکا گیاهی آپارتمانی با ساقه ای بسیار تنومند است. این گیاه شباهت زیادی به درخت خرما دارد و از آن رو به عنوان نخل شناخته می شود. گیاه یوکا در محیط های با نور متوسط مانند دفاتر کار، منزل و ادارات قابل نگهداریست و با قرار گیری در شرایط مطلوب، عمری بسیار طولانی خواهد داشت. با هدیه کردن گیاهان آپارتمانی به عزیزان یا خودتان، در این روزهای پردود و آلوده، محیط اطراف آن ها را با طبیعت آشتی دهید و زندگی را در پیرامون خود به جریان بیندازید. نگهداری از یوکا کار سختی نیست. می توانید با مطالعه روش های مراقبت از نخل یوکا در گل پدیا، گیاهی با طراوت و شاداب داشته باشید.

یوکا ظاهری رسمی دارد و برای تزیین محیط دفاتر شیک شما و یا همکاران و شرکای تجاریتان بسیار مناسب است. 

قیمت:

۹۴۷,۰۰۰

تومان

قیمت ارزی
هزینه ارسال سفارش برای خرید های بالاتر از ۳۵۰,۰۰۰ تومان رایگان می باشد.
امکان ثبت سفارش و خرید در حال حاضر تنها برای شهر تهران امکان پذیر می باشد.
گل های ما بر مبنای سفارش، هر روز صبح از مزرعه چیده می شوند، بنابراین اگر تمایل دارید سفارش خود را همان روز دریافت کنید می بایست قبل از ساعت ۷:۰۰ صبح سفارش خود را ثبت کنید. در ضمن زمان تحویل سفارش از ساعت ۱۱:۰۰ صبح می باشد.

توضیحات بیشتر:

اگر مخاطب شما اهل نگهداری گل و گیاه باشد، یوکا می تواند محیط نگهداری گل های وی را به کلی تغییر دهد. این گل اکسیژن زیادی تولید می کند و آلودگی های محیطی را می گیرد. به همین ترتیب به رشد بهتر و سلامت گیاهان اطراف خود کمک می کند. این گیاه آپارتمانی جذاب ظاهری باشکوه دارد و برگ های مقاوم و ساقه تنومند آن، اطراف شما را زیباتر خواهد کرد.

یوکا را می توانید در مناسبت های مختلف به دیگران تقدیم کنید. به دلیل استقامت و ظاهر متفاوت، این گل به عنوان هدیه تجاری نیز انتخابی جذاب است. 

ویژگی ها:

ویژگی مشخصات
آب هر دو یا سه روز یک بار
نور نور زیاد (حتی مستقیم)
دما 10 تا 16 درجه سانتیگراد